onsdag 8 april 2009

Heeej

Nu sitter jag här å ba lalala, Jag va på bio med ellcorn igår, Vi såg äntligen i taket lyser stjärnorna.

Den va fett bra, fast iförhållande till boken så har dom gjort om den så att den är mer äcklig.. sa älsklingen(ellcorn) iaf

Och sen så åkte vi hem till henne och sovde över... haha vi spelade mario kart på wii typ till klockan halv 1=)

Det funkade egentligen inte att spela wii, fast jag lyckades fixa det! Inte ens hennes brorsa som e fett teknisk lyckades, fast det gjorde jag, e faktiskt stolt... men jaja, nu ellcorn, så har jag gjort ett nyt inlägg, haha hon sa att hon tyckte att jag aldrig gjorde inlägg... aja, och skriv inte nu fett tråkigt att läsa om ditt liv, för att du var inte tvungen att läsa det!

Älskar alla kompisar och hela familjen...

Och ni andra me<33

puss å hej

1 kommentar:

Tingeltangel sa...

Glad påsk älsklingen! Har du sett någon hare än?