tisdag 10 februari 2009

Hallojjj

Hej:D:D

Jag e jävlit sur ska jag säga dig! Jag ramlade nyss ute på hala gatan. Och jag skrapade utt hela facet så jag har plåster i hela ansiktet. Det va glashalt, fullt med is, men en liten del utan det mad bara grus. Jag ramlar booooommmmm. Rakt ner i grusen, krschhh

Inte roligt hödedudu. Plus att jag har PRAO IMORN!! Jag kommer se sjuk ut... hej, jag e ett litet freak som ramlade och e ful i hela jävla facet. Kan jag få anställning??=)=)... NEJ!

Aja, det var väll det jag hade att säga idag... vi hade föresten basket träning idag, fast det får du läsa mer om på http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen/?tmp=07225313

SESS!! puzzz<333

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå älsklingen! Stackars dig som ramlade. Men du är jättesöt och fin trots plåstren. Jag är säker på att praon kommer att gå bra. Vi har sparat massor av svåra arbetsuppgifter till dig som du kommer att klara som en dans.